فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:تغییرات مدیریتی در دولت دهم همچنان ادامه دارد, توسط نیما ذاکری سعید |

در حالی کمتر از 10 روز آینده دولت دهم باید اختیاراتش را به دولت یازدهم واگذار کند که طی اقداماتی غیرقابل پیش‌بینی، مسئولان میانی دولت همچنان درگیر تودیع و معارفه مدیران خود هستند؛ به شکلی که سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌‌‌های کشور از این موضوع مستثنی نبوده‌اند.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ حمل و نقل ـ چرا مسئولان دولت دهم در روزهای پایان دولت همچنان به تودیع و معارفه مشغولند؟ این که چه تصوری در ذهن مدیران میانی است که منجر به تصمیمات دقیقه 90 شده را هیچ کس نمی‌داند چرا که بنا بر تشخیص خود چنین می کنند. حال ضرورت مصلحت است یا نگاه سیاسی .. کسی نمی‌داند!
 
به گزارش CHN، طی یک هفته گذشته اتفاقات جالبی در دولت رخ داده که صنعت هوانوردی کشور هم از آن بی‌نصیب نبوده که از ان جمله می‌توان به تودیع و معارفه مسئولان و مدیران اشاره کرد.
 
طی چند روز گذشته به یکباره سازمان هواپیمایی اعلام کرد که پست دبیر کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشور به رئیس ستاد تاخیرات این سازمان تغییر کرده است.
 
پیش از آن هم مدیرکل روابط عمومی را آقای آزاد تعیین کردند.
 
به تازگی هم شرکت فرودگاه ها در سکوت خبری تودیع و معارفه  سکاندار مهمترین و اولین مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی  در کشور را تعیین کرد.
 
شنیده ها حاکی است، "علیرضا موسوی" معاون عملیات و خلبان مرکزفنون و خدمات هوایی بوده که اکبر اکبری مقدم پس از 5 سال این جایگاه را به وی تفویض کرد.
 
علیرضا منظری کارشناس ارشد صنعت حمل و نقل هوایی در گفت و گو با CHN، گفت: «باید به علت تغییرات پی‌برد اگر علت آن نگاه سیاسی و غیر اداری باشد در این صورت با توجه به این که روزهای پایانی دولت در حال سپری شدن است این موضوع می‌تواند با مشکل مواجه شود.»
 
وی با اشاره به این‌که تغییرات در دقیقه 90 نمی‌تواند روند مناسبی داشته باشد ابراز کرد: «در شرایطی هم استثنایی وجود دارد و چاره‌ای جز تغییر نیست. چرا که در غیر این صورت ممکن است ابعاد صنعت هوایی را با مشکل مواجه کند.»
 
کسی یکماه در جایگاه یک مدیر قرار می گیرد و در حین تفویض اختیارات به دولت یازدهم، مدیر جدیدی تعیین می‌شود؛ در این صورت است که جابجایی‌های اداری می تواند مشکل ساز شود.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.